Merkez Naklinde İstenecek Evraklar

TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ DEĞİŞİYOR İSE BU İŞLEM YAPILACAKTIR. DEĞİŞMİYOR İSE ADRES DEĞİŞİKLİĞİ İŞLEMİ YAPILACAKTIR.

Şirketin merkezinin bağlı olduğu Ticaret Sicil Müdürlüğü'nden alınacak evraklar (1 ay süreli)

  • Eski merkez Ticaret Sicili Müdürlüğünden alınacak Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 111'nci maddesine göre hazırlanmış belge (1 aylık süreyi geçmemiş olacak)
  • Merkez dosyasında mevcut anasözleşme, gazete ve diğer yapılan tüm tadil evraklarının merkez Ticaret Sicili Müdürlüğü'nce onaylı suretleri

Hazırlanacak evraklar;

  1. Ticaret Sicil Müdürlüğü'ne hitaben yazılmış dilekçe 1 adet
  2. Merkez nakline dair genel kuruldan onaylı anasözleşmenin 4. maddesine ait tadil metni 2 adet yönetim kurulu, bakanlık temsilcisi ve divan heyeti tarafından imzalanmış olacak.
  3. Yönetim kurulu kararı noter onaylı 2 adet
  4. Diğer genel kurul toplantı evrakları (yönetim kurulu seçimi olacak ve merkez adres değişikliğini içerecek)
  5. Yetki kararı noter onaylı 3 adet
  6. İmza beyannamesi noter onaylı 1 adet (ıslak imzalı)
  7. İşletme merkezine ait kira kontratı 1 adet fotokopi
  8. Şirket yönetim ve denetim kurulu üyelerinin nüfus cüzdanı suretleri (T.C. Kimlik No bilgisi ile Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden Temin edilecek)
  9. Hükmi şahıs kayıt beyannamesi
YUKARIDA İSTENİLEN EVRAKLARDAN BİRER ADET ODA SİCİL SERVİSİNE AYRICA VERİLECEKTİR.
KARARLARIN ALTINDA YÖNETİM KURULUNUN T.C. NUMARALARI MUTLAKA YAZILI OLACAK.
 

TOBB LOGO Logo
Tobb Akredite Logo
Akşehir Osb Logo
Abigem Logo
Etü Logo
Resmi Gazete Logo
Ekonomi Bakanlığı Logo
kosgeb Logo
Teknokent Logo
mevka Logo
Rekabet Kurumu Logo
Kgf Logo
Mail Listemize Katılın
Formu kullanarak mail listemize katılabilir,
yeniliklerden ve duyurulardan anında haberdar olabilirsiniz.