Merkez Naklinde İstenecek Evraklar
TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ DEĞİŞİYOR İSE BU İŞLEM YAPILACAKTIR. DEĞİŞMİYOR İSE ADRES DEĞİŞİKLİĞİ İŞLEMİ YAPILACAKTIR.
Şirketin merkezinin bağlı olduğu Ticaret Sicil Müdürlüğü'nden alınacak evraklar (1 ay süreli)
- Eski merkez Ticaret Sicili Müdürlüğünden alınacak Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 111'nci maddesine göre hazırlanmış belge (1 aylık süreyi geçmemiş olacak)
- Merkez dosyasında mevcut anasözleşme, gazete ve diğer yapılan tüm tadil evraklarının merkez Ticaret Sicili Müdürlüğü'nce onaylı suretleri
Hazırlanacak evraklar;
- Ticaret Sicil Müdürlüğü'ne hitaben yazılmış dilekçe 1 adet
- Merkez nakline dair genel kuruldan onaylı anasözleşmenin 4. maddesine ait tadil metni 2 adet yönetim kurulu, bakanlık temsilcisi ve divan heyeti tarafından imzalanmış olacak.
- Yönetim kurulu kararı noter onaylı 2 adet
- Diğer genel kurul toplantı evrakları (yönetim kurulu seçimi olacak ve merkez adres değişikliğini içerecek)
- Yetki kararı noter onaylı 3 adet
- İmza beyannamesi noter onaylı 1 adet (ıslak imzalı)
- İşletme merkezine ait kira kontratı 1 adet fotokopi
- Şirket yönetim ve denetim kurulu üyelerinin nüfus cüzdanı suretleri (T.C. Kimlik No bilgisi ile Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden Temin edilecek)
- Hükmi şahıs kayıt beyannamesi
YUKARIDA İSTENİLEN EVRAKLARDAN BİRER ADET ODA SİCİL SERVİSİNE AYRICA VERİLECEKTİR.
KARARLARIN ALTINDA YÖNETİM KURULUNUN T.C. NUMARALARI MUTLAKA YAZILI OLACAK.