Şube Tescilinde İstenecek Evraklar
Şirketin merkezinin bağlı olduğu Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden alınacak evraklar (1 ay süreli)
- Merkez Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden alınacak Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 120'nci maddesine göre hazırlanmış belge (1 aylık süreyi geçmemiş olacak)
- Merkez dosyasında mevcut anasözleşme, gazete ve diğer yapılan tüm tadil evraklarının merkez Ticaret Sicili Müdürlüğünce onaylı suretleri
Hazırlanacak evraklar;
- Ticaret Sicili Müdürlüğü'ne hitaben yazılmış dilekçe 1 adet
- Unvanını, adresini, muhasebesinin nerede tutulacağına ilişkin bilgileri içerir ve şubeyi temsil ve ilzama yetkili kişi ya da kişileri gösterir noter onaylı karar 3 adet.
- Şirketin şubesi unvanı altında şube müdürü ibaresi yer alan ıslak imzalı imza beyannamesi noter onaylı 1 adet.
- Şubeye ait kira kontratı 1 adet fotokopi
- Şube temsilcilerine ait nüfus cüzdanı suretleri (T.C. Kimlik No bilgisi ile Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden Temin edilecek)
- Hükmi şahıs kayıt beyannamesi
YUKARIDA İSTENİLEN EVRAKLARDAN BİRER ADET ODA SİCİL SERVİSİNE AYRICA VERİLECEKTİR. şube müdürü adına düzenlenecek imza beyannamesi ıslak imzalı olacak. ( diğer evraklarda yukarda yazdığı gibi noter onaylı olacak. fototopi evrak kabul edilmez.)
KARARLARIN ALTINDA YÖNETİM KURULUNUN T.C. NUMARALARI MUTLAKA YAZILI OLACAK.