Misyon:
Misyonumuz, Akşehir Sanayisindeki firmaların, kaynaklara nasıl ulaşılacağı, bilginin nasıl yönetileceği hakkında güçlendirerek, rekabet kapasitelerini dünya ölçeğinde arttırmak, sürdürülebilir başarıyı yakalamalarını sağlamak ve bu yolla potansiyel yatırımcıları teşvik etmek.(AKTSO-PO-001 Rev. Tar./No:25.04.2018/02)
Vizyon:
Vizyonumuz, Ekonomik ve sosyal alanda gelişmiş, her türlü karar mekanizmalarında söz sahibi, dünya ölçeğinde rekabet edebilen, güçlü sanayiye sahip bir Akşehir.(AKTSO-PO-001 Rev. Tar./No:25.04.2018/02)
Kalite Politikası:
-Hizmetlerimizi mevzuata uygun, etkin, verimli ve süreklilik arz edecek şekilde sunmak,
-Üyelerimizin gelişmesine katkıda bulunmak için üye ve personel eğitimine önem vermek,
-Mevzuat şartları ve mesleki kurallara uygunluktan taviz vermemek,
-Ülkemizin ve bölgemizin gelişmesine katkıda bulunmak için sistemimizi sürekli iyileştirmek,
-Üyelerimizin ve personelimizin memnuniyetini sağlamaktır.(AKTSO-PO-001 Rev. Tar./No:25.04.2018/02)
Mali Politikamız:
-Yatırımlarımızı gelirimizi arttıracak şekilde yapmak,
-Gelirimizi verimli bir şekilde yönetmek,
-Ülke ekonomisine katkıda bulunmak ve üyelerimize daha iyi hizmet sunmak için gelirimizi verimli bir şekilde kullanmak,
-Ekonomik göstergeleri takip ederek verimli yatırım kaynaklarını kullanarak gelirimizi arttırmaktır.(AKTSO-PO-002 Rev. Tar./No:25.04.2018/01)
İletişim ve Haberleşme Politikamız:
-İletişim yöntemlerimizin etkinliğini takip etmek ve iletişim araçlarını etkinlik sonuçlarına göre belirlemek,
-Üyelerimize tercih ettikleri iletişim araçlarıyla ulaşmak,
-Haberleşme yöntemlerimizde çağın gerektirdiği teknolojiye göre iletişim araçlarını kullanmak,
-Üyelerimize veya paydaşlarımıza doğru ve zamanında bilgi ve haber vermek.(AKTSO-PO-003 Rev. Tar./No:30.07.2019/03)
İnsan Kaynakları Politikası:
-Doğru kişiyi işe alma ve elde tutmak,
-Yasal şartlara uymak.
-Personel memnuniyetini ön planda tutmak.
-Personelin bilgi seviyesini ve becerisini arttırmak.(AKTSO-PO-004 Rev. Tar./No:25.04.2018/01)
Bilgi İşlem Politikamız:
-Üyelerimize kesintisiz hizmet sunmak,
-Varlıklarımızın güvenliğini sağlamak,
-Bilgi güvenliği konusunda personelimizi bilinçlendirmek,
-Odamızın imajını korumak.(AKTSO-PO-005 Rev. Tar./No:25.04.2018/01)
Üye İlişiklileri Politikamız:
-Üyelerimizin menfaatleri doğrultusunda hareket etmek,
-Üye memnuniyetini üst seviyede tutmak,
-Üye hizmet kalitemizi en üst seviyede tutmak,
-Üye ilişkilerimizi sürekli geliştirmektir.(AKTSO-PO-006 Rev. Tar./No:25.04.2018/01)
Şikayet Politikamız:
-Öneri, istek ve şikayetler için kolay ve ulaşılabilir bir sistem sağlamak,
-Şikayetleri şeffaf ,hızlı ve üye odaklı bir şekilde çözüme ulaştırmak,
-Sistemlerimizin ve faaliyetlerimizin etkinliğini sürekli iyileştirmek,
-Şikayetlerin değerlendirilmesi faaliyetlerinde yasal ve mevzuata dayalı şartlarda üye beklentilerine uymak.(AKTSO-PO-007 Rev./No:30.07.2019/01)
Temel Değerler:
-Öncü olmak,
-Dürüstlük ve iş ahlakına inanmak,
-Yeniliğe açık olmak,
-Farklılık oluşturmak,
-Topluma ve çevreye duyarlı olmak,
-Sosyal sorumluluk bilincinde olmak,